FUNKCIONALNOSTI PRIMAT WMS SUSTAVA

  • tranzit
  • interface prema ERP sustavu (SAP, MS Navision njihovom specifikacijom i bilo koji drugi ERP vlastitim WMS interface-om za koji postoji gotova dokumentacija)
  • nasljeđivanje dokumenata i matičnih podataka od ERP-a u realnom vremenu
  • vraćanje ERP-u rezultata transakcija u realnom vremenu
  • automatizirano ažuriranje podataka s ERP-om
  • aplikacija za terminale
  • rad s terminalima
  • rad pod wireless mrežom (real time)
  • kreiranje barkoda i korištenje barkod tehnologije
  • rad s više vlasnika robe
  • rad s više različitih vrsta i namjena skladišta neovisno o lokaciji skladišta (cross-border)
  • dinamička organizacija zona u slijedne pozicije ili regalne pozicije
  • promjena parametara skladišta bez zaustavljanja rada
  • podrška cross-docking, check-out i check-in procesima
  • podrška statusima zaliha (blokirano, neograničena uporaba, kontrola kvalitete…)
  • podrška rutama transporta
  • standardizirane jedinice mjere artikala (ISO)
  • podrška razlozima promjene zaliha
  • dinamička organizacija radnika i radnih mjesta skladišta
  • podrška proizvodnji (praćenje po proizvodnim linijama)
  • praćenje zaliha po FEFO over FIFO, serija, datum (i vrijeme) proizvodnje, datum isteka roka trajanja, status zalihe, revizija
  • organizacija zaliha i artikala u logističke grupe
  • neograničen broj pakiranja i barkodova po artiklu
  • podrška procesima reklasifikacije i prepakiravanja artikala
  • mogućnost definiranja minimalnog roka trajanja za partnere odnosno artikle za potrebe isporuke prema zahtjevima kupaca
  • organizacija dokumenata isporuke u tovarne listove sa skupnim prikupljanjem više isporuka odjednom
  • organizacija tovarnih listova u transporte
  • podrška batch release procesu
  • praćenje ambalaže
  • mogućnost eksportiranja i ispisivanja svih izvještaja u word, rtf, excel i pdf format
  • troškovno praćenje rada skladišta
  • podrška operativnoj kopiji sustava (standby database)
  • puna mogućnost rada svih transakcija skladišta tijekom izvođenja inventure
  • mogućnost kreiranja dokumenta sastavljenog od vise naloga (kontrola utovara)
  • sakupljanje više artikala po istom nalogu sa više komisionera i njegovo objedivanjanje prije izlaska
  • stanje ambalažih jedinica skladišta
  • uračunati troškovi licenciranja server baze
  • uračunati troškovi licenciranja korisnika