TEHNOLOGIJA GLASOVNOG PREPOZNAVANJA (VOICE RECOGNITION)

Tvrtke se danas suočavaju s mnogim izazovima, a najviše je to vidljivo u opskrbnom lancu odnosno distribucijskom centru (skladištu) gdje se susreću ponuda i potražnja. Visoki management očekuje da se, u najmanju ruku, zadrže postojeći troškovi ili da se smanje dok se istovremeno očekuju veće količine robe i poboljšanje razine usluge kupcima. Kako bi zadovoljili ta očekivanja, novim tehnologijama često se ocjenjuje sposobnost kojom povećavaju učinkovitost tvrtke i osiguravaju konkurentsku prednost na tržištu.

S obzirom da je Primat Informatika lider u regiji u proizvodnji i dizajnu sustava za kontrolu i praćenje skladišnih procesa, kao lider konstantno radi na inovacijama svojeg konačnog proizvoda – Primat WMS sustava. Sukladno tome, u procesu razvoja je nova opcija Primat WMS-a koja bi dodatno ubrzala vrijeme radnika u skladištu kako bi skladište radilo na optimalnoj razini što bi donijelo bolju efikasnost te u konačnosti profitabilnost same tvrtke. Riječ je o voice recognition opciji Primat WMS-a koja koristi tehnologiju glasovnog prepoznavanja.

Glasovnim komandama, uz odgovarajuće softversko rješenje, jednostavno se obavlja komisioniranje, prijem, prijenos i otprema robe. Kao što ime kaže, kontrola i unos podataka u sustavu se vrši putem glasa. Neophodno za rad sustava za skladištenje podataka s glasovnom kontrolom jest da čitav prostor skladišta mora biti pokriven kvalitetnim radio signalom. Radnik u skladištu opremljen je glasovnim terminalom i slušalicama s mikrofonom (prikazano na slici). Poslovni sustav (npr. WMS) šalje instrukcije operaterima koje se u glasovnom terminalu pretvaraju u ljudski glas. Operateri izvršavaju instrukcije i govorom ih potvrđuju ili daju nove komande koje glasovni terminal pretvara u računalima poznat jezik.

sluske


Tehnologija glasovnog prepoznavanja rješava ključne poslovne izazove, u odnosu s drugim dostupnim tehnologijama, isplativija je iz vise razloga, a benefiti koje pruža skladište su nebrojivi. Iako mnoge organizacije koriste kombinaciju tehnologija, lideri industrija su utvrdili da pomoću jedne tehnologije – glasa, mogu ostvariti značajne sinergije u više tijekova rada.